loading...

طراحی گرافیک رضاگراف

طراحی گرافیک رضاگراف - طراحی بنر - طراحی بروشور - طراحی کاتالوگ

طراحی کارت ویزیت رضاگراف : استفاده از کارت ویزیت هنوز هم جزو یکی از بهترین استراتژی های بازایابی غیر مستقیم در برابر مشتریان بالقوه به حساب می آید . بسیاری از طراحان گرافیک همچنان بر این تلاش هستند تا بتوانند در بین حجمه ی جمعیت تجاری یک طرح منحصر به فرد و جذاب را خلق کنند .

تاثیر رنگ ها در کارت ویزیت

تاثیر رنگ ها در کارت ویزیت

در اغلب موارد یک کارت ویزیت ساده می تواند نتایج بزرگی برای شرکت و کمپانی به ارمغان آورد، تنها کافی است کار ساده شما دارای ویژگی های خاص و مفهوم داشته تا بتواند اثر بخش باشد .

  • مطالب مرتبط :
  • کارت ویزیت چیست
  • از نگاه مشتری به کارت ویزیت نگاه کنیم
  • پر فروش ترین جنس کارت ویزیت
ناصر بازدید : 61 چهارشنبه 09 تیر 1395 زمان : 15:11 نظرات (0)

طراحی کارت ویزیت با طعم شبکه های اجتماعی

امروز وقتی نگاهی به کارت ویزیت های موجود در بازار ، البته در دستان فروشندگان می اندازیم به یک ویژگی جدید مشترک پی می بریم و اون هم وجه اشتراک برخی طرح کارت ویزیت که میتوان آن را نشأت گرفته از طرح ها و نمونه های خارجی بدانیم . الگو گیری از نمونه های خارجی را نه میتوان نکته مثبت دانست نه منفی ، شاید عدم درک صحیح بخشی از مردم به ترکیبات ، نماد و طرح های اصیل ایرانی طراحان را بر این داشته که سبک طراحی کارت ویزیت خود را به سوی طرح های اروپایی هدایت دهند .

حتما این مقالات را بخوانید : ویژگی های کارت ویزیت چیست و از نگاه مشتری به کارت ویزیت نگاه کنیم

در طراحی کارت می توان از ترکیب بندی ها مختلفی برای طراحی استفاده کرد ، اما نکته ای که این روزها از اهمیت بالایی در بین سفارش دهندگان قرار دارد ، استفاده از یک نماد یا تصویری موثر از یک شبکه اجتماعی محبوب در بین مردم است . که بتواند در نگاه اولیه حس خوبی برای بیننده ایجاد کند . در زیر برای شما به چند نمونه از طراحی کارت ویزیت های و نمونه چاپ کارت ویزیت اشاره خواهیم کرد.

کارت ویزیت اینستاگرامی :

طرحی الگو گرفته از ساختار و فرم شبکه اینستاگرام ، شاید بتونیم به جرات ایده گیری از اینستاگرام برای چاپ کارت رو جزو دسته بیشترین درخواست های مشتریان بدانیم و از این استفاده از این سبک و طرح بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد .

کارت ویزیت اینستاگرام

ناصر بازدید : 75 سه شنبه 08 تیر 1395 زمان : 14:35 نظرات (0)

تاثیر قدرت تصاویر در چاپ بروشور

تصاویر یا عکس هایی که در بروشور بکار می رود یا حتی دیگر تبلیغات چاپخانه ای جز عامل اصلی یک طرح بحساب می آیند . علت استفاده از گذاشتن عنوان این مطلب تاثیر قدرت تصاویر در چاپ بروشور به واقع به این دلیل بود که شما را بیشتر به ویژگی های استفاده از یک عکس منحصر به فرد در طراحی با چاپبروشور تبلیغاتی آشنا کنیم .

دقت کرده اید وقتی در اتوبان ها ، خیابان و … در حال گذر هستیم با تبلیغات محیطی در ابعاد مواجه می شود که عمده ی آن طراحی بنر خود با پوشش 70 الی 80 درصدی یک عکس تکمیل می کنند . استفاده از یک عکس در بیشترین قسمت های طرح به علت بی دانشی یک طراح در طراحی نیست ، بلکه نشاگر اهمیت دادن به میزان تاثیر گذاری آن تصویر بر روی افراد رهگذر است . تصاویر به خوبی میتوانند در تمام طراحی ها قدرت نمایی کنند .

تاثیر قدرت تصاویر در چاپ بروشور

تاثیر قدرت تصاویر در چاپ بروشور

ناصر بازدید : 51 دوشنبه 07 تیر 1395 زمان : 12:34 نظرات (0)

 

آشنایی با طراحی کارت ویزیت کتان

کارت ویزیت کتان

طراحی کارت ویزیت رضاگراف : کارت ویزیت کتان را باید جزو دسته قدیمی و پرفروش در چاپخانه ها بدانیم این نوع با توجه به دارا بودن برخی ویژگی ها توانسته مشتریان زیادی رو به سمت خودش جذب کند .

آشنایی با کارت ویزیت کتان

جنس کتان در فرم های کارت ویزیت کتان آلمان 350 گرمی ، کارت ویزیت کتان امباس 300 گرمی و کارت ویزیت کتان پلاستیک به چاپ می رسد . که عمومی ترین و پرفروش ترین آن را باید کتان آلمان بدانیم .

طراحی کارت ویزیت کتان

طراحی کارت ویزیت کتان

 

ناصر بازدید : 59 شنبه 05 تیر 1395 زمان : 23:19 نظرات (0)

باید و نباید هایی در کارت تجاری وجود دارد

همانطور که در مطلبی گذشته در مورد کارت ویزیت چیست اشاره داشتیم که کارت ویزیت نشانگر هویت شرکت ، شخصیت افراد ( در کارت های شحصی یاBusiness Cards Personal )  و یا نمایان گر هویت برند شماست ، بخصوص هنگامی که بدنبال نتیجه گیری از گفتمان های تجاری حضوری دارید ، وقتی که میخواهید کارت ویزیت خود را از جیب در آورده و در اختیار فرد متقابل بگذارید مطمئنا برای اولین بار در این فکر هستید که بتوانید تصویر خوبی از خود در ذهن شخص مقابل ایجاد کنید . چرا که کارت های کسب و کار باید حرفه ای ، قابل درک و جذاب باشند تا بخوبی منعکس کننده هویت شما باشد .

باید و نبایدهای کارت ویزیت

ترکیبی از سادگی و انتخاب رنگ متناسب با موضوع Business Card شما رقم بزند .اگر به رنگ هایی که در طراحی کارت ویزیت شما اعمال می شود دقت نشود و با موضوع شغل و کسب و کار شما همخوانی نداشته باشد میتواند جنبه های مثبت برای تصویر جذاب در ذهن افراد را از بین ببرد و این مورد حساس ، مهم و فوق العاده موثر بحساب می آید بشیوه ای باشد طراحی هماهنگی کاملی با موضوع داشته باشد البته که در آینده ای نزدیک در مطلبی جداگانه به آن میپردازیم .و پیشنهاد می کنم مقالات ما را دنبال کنید . ( مقالات طراحی کارت ویزیت )

باید و نبایدهای کارت ویزیت

باید و نبایدهای کارت ویزیت

ناصر بازدید : 55 جمعه 04 تیر 1395 زمان : 12:57 نظرات (0)

راهنمایی اولیه طراحی بروشور و چاپ بروشور

در اینجا به چند نکته که میتواند به شما کمک کند تا با راحتی بیشتر یا به نوع حرفه ای تر طراحی بروشور تبلیغاتی را آغاز کنید اشاره میکنیم . شاید هم شما از قبل یک تم آماده را در اختیار داشته باشید ، اما با رعایت نکاتی که در اینجا ذکر میکنیم قطعا می توانید حرفه ای تر بروشور و طراحی آن را شروع کنید .

هدف از طراحی بروشور و چاپ بروشور چیست 

قبل از شروع به طراحی ، مطمئن شوید که هدف مشتری از طراحی بروشور و چاپ آن چیست . همیشه در وهله اول از مشتری خود بپرسید که چه اهدافی برای چاپ تبلیغات بروشور در سر دارند و چه چیزی را میخواند به بیننده انتقال دهد . brochure برخلاف کاتالوگ می باشد و ایده هایی که برای طراحی کاتالوگ در سر دارید بسیار متفاوت تر است در brochure شما میتوانید توضیحات بیشتری درباره محصولات و خدمات قابل ارائه خود به مشتریان هدف نشان دهید . اهداف خود را ذهن نگاه دارید و هدف خود را با طراحی های جذاب و منحصر به فرد به مشتری نشان دهید .

راهنمایی اولیه طراحی بروشور و چاپ بروشور

راهنمایی اولیه طراحی بروشور و چاپ بروشور

 

ناصر بازدید : 87 چهارشنبه 02 تیر 1395 زمان : 22:36 نظرات (0)

پیش نیازهای طراحی بروشور جذاب

در قسمت قبلی به صورت آیتم و توضیح درمورد نکاتی که باید قبل و هنگام طراحی بروشور و چاپ آن بدانید پرداختیم ، میشه این مطلب را به نوعی تکمیل کننده ( راهنمایی اولیه طراحی و چاپ بروشور  ) که چندی پیش برای شما ذکر کردیم قلمداد کنیم که طبعا رعایت این موارد به جذاب و افزایش میزان رضاتمندی بینندگانی که بروشور تبلیغاتی شما در دست میگیرند کمک بسیاری خواهد کرد .

پیش نیازهای یک بروشور جذاب

پیش نیازهای یک بروشور جذاب

ناصر بازدید : 69 دوشنبه 31 خرداد 1395 زمان : 23:49 نظرات (0)

ویژگی کاتالوگ تبلیغاتی چیست ؟

ویژگی کاتالوگ صنعتی – تجاری یا کالانما را میتوان به چند دسته متفاوت تقسیم کنیم که هرکدام در جای و زمان خود می تواند باعث تاثیر گذاری بیشتر ، ایجاد روش نوین تبلیغات و راه کارهای اثر بخش یک تبلیغ تجاری بحساب بیاید . ترکیب و دانستن این ویژگی ها به تبلیغ دهندگانی که بدنبال راهی مناسب برای ارائه خدمات تجاری خود هستند راهی برای انتخاب مناسب در طراحی و چاپ تبلیغات ارائه می دهد .

 

ویژگی کاتالوگ تبلیغاتی

ویژگی کاتالوگ تبلیغاتی

ناصر بازدید : 59 دوشنبه 31 خرداد 1395 زمان : 0:07 نظرات (0)

علت چاپ بروشور تبلیغاتی چیست

چرا و به چه دلیل به دنبال طراحی بروشور و چاپ کردن آن هستیم ، آیا از این مسئله مطلع و به این فکر کرده ایم که چه مواردی مد نظر ما هست که در بروشورقرار دهیم و در اختیار مصرف کننده بگذاریم ! . باید به این فکر کنیم که مطالب و مواردی که در چاپ بروشور قرار می دهیم برای ما موثر است یا خیر بودجه هزینه شده برای چاپ هدر داده ایم .

علت چاپ بروشور تبلیغاتی چیست

علت چاپ بروشور تبلیغاتی چیست

مواد مورد نیاز چاپ بروشور

اینها موارد مهمی هستند که میتواند توجه بیشتری از مصرف کنندگان را در بروشور جلب کند .

  1. تصمیم بگیرید چه متن هایی را میخواهید درج کنید و از طریق آن چه پیامی را میخواهید انتقال دهید .
  2. بهترین تصاویر از لحاظ درک هرچه بهتر مفهوم کسب و کار خود را انتخاب و قرار دهید .
  3. علاقه به خواندن را در حس مخاطب ایجاد کنید .
  4. درباره خودتان ، کوتاه مختصر برایش بنویسید .
  5. گام بعدی اهدافتان برایشان ذکر کنید و از ماموریت های بعدی خود در راستای سطح ارتقاء کاری و پیشبرد هدفتان برایشان بگویید .

اهمیت تصاویر در بروشور

از اهمیت دادن به تصاویر ساده نگذرید ، تصاویر می توانند نقش مهمی را برای ایفا کنند . اشتراک گذاری تصاویر یا عکس در بروشور به خوبی می تواند جذب کننده باشد و با استفاده ترکیبی از لوگو و رنگ های مرتبط تم مناسبی بدست آورید .

تصاویر در طراحی بروشور

تصاویر در طراحی بروشور

رنگ ها در بروشور بخش مهمی دیگری است که باید در طراحی به آن اشاره کرد ، بازی با رنگ ها از جمله بخش های عظیم برای برقراری ارتباطی میان برند و طرح است که مفهوم را به بیننده انتقال می دهد . بصورت پیشفرض در ذهن ما ایجاد می شود که جدا از رنگ بندی بر اساس برند تجاری ، مثلا هستند که میگویند برای برخی میتوان از رنگ هایی مانند رنگ صورتی که گفته می شود وابسته به مخاطب دختران است و آبی را به مخاطب پسران استفاده کرد . اما با تشخیص مخاطب هدف و ترکیبی از رنگ برند تجاری محصول و پرداخت صحیح رنگ در طراحی بروشور میتواند جذاب شود .

بزودی شما را بیشتر با مفهوم موارد ذکر شده در بالا آشنا خواهیم کرد .

 

لینک کوتاه مطلب : http://reza-graph.ir/?p=9680

ناصر بازدید : 71 شنبه 29 خرداد 1395 زمان : 14:11 نظرات (1)

آشنایی درباره غار شاپور از غارهای تاریخی ایران موقعیت غار شاپور به فاصله 12 کیلومتر از شهر کازرون به سوی شیراز در استان فارس، شهر باستانی بیشاپور قرار دارد.

در مقابل بیشاپور دره زیبایی است که به آن تنگ چوگان گفته میشود. جاده آسفالته به طول 6 کیلومتر دره را به روستای تنگ چوگان متصل میکند، از این روستا با 5/1 ساعت کوهپیمایی میتوانیم به دهانه غار برسیم.

آشنایی درباره غار شاپور از غارهای تاریخی ایران

غار شاپور بر روی دیواره کوهی که دشت تنگ چوگان را به شکل نیم دایره در بر گرفته، زایش یافته است

ساختمان غار شاپور

غار، درون کوهی با کانیهای زایش یافته است. دهانه غار طولی برابر با 30 متر و ارتفاعی برابر با 15 متر دارد. قبل از ورود به درون غار در سمت چپ دخمهای قرار دارد که بخشی از آن دست ساخته است. حدود 10 متر بعد از ورودی غار مجسمه 7 متری شاپور اول ساسانی جلوه گری میکند.

غار از چند بخش تشکیل شده است: بخش اول نسبتاً هموار است و با طولی حدود 80 متر به لبه پرتگاهی منتهی میشود. دو طرف دیوارهای این بخش را حجاری و صاف، و گویا برای کندن نقشهای برجسته و یا نوشتن آماده کرده بودند که نیمه تمام ماندهاند و بر روی تاقچههای بزرگ آنها چیزی به چشم نمی خورد.

در سمت چپ انتهای این بخش دو آب انبار به فاصله 5/0 متر از هم در داخل سنگ کندهاند که هر یک حدود یک متر عمق دارد.ابعاد یکی 4×3 متر و دیگری 5/1×2 متر است و هر دو پلهای برای دسترسی به آب دارند. آبی که از سقف به کف غار میچکیده در این حوضها جمع میشده و نیاز ساکنان را تأمین میکرده است.

در سمت چپ آب انبارها یک آبشار سنگ زیبا و در پشت آن زیباترین چکنده و چکیدههای بزرگ به چشم میخورند. سپس گودالی بسیار بزرگ به قطر تقریبی 100 متر، که نسبت به کف تالار اول حدود 30 متر عمق دارد، قرار دارد که بیننده را به یاد دریاچهای خشک شده میاندازد.

برای ورود به انتهای غار باید از پرتگاه بگذریم و با صعود از سربالایی گودال وارد دالان نسبتاً وسیع دیگری شویم.در انتهای سمت چپ گودال، محلی مسطح قرار گرفته که بخشی از آن دست ساخته است و گویا محل ذبح قربانی و اجرای مراسم بوده.

سقف غار در این تالار حدود 40 متر و بلندترین فضای آن است. با گذر از این تالار وارد دالانی وسیع میشویم که تا انتهای غار ادامه دارد. طول غار از دهانه تا انتها حدود 450 متر است. غار دو شعبه دیگر دارد که از چندان وسعیت برخوردار نیستند. 

آشنایی درباره غار شاپور از غارهای تاریخی ایران

غار شاپور، درون کوهی با کانیهای زایش یافته است

ویژگی های غار شاپور

غار شاپور از غارهای تاریخی بسیار پراهمیت ایران است. به نظر میرسد غار قبل از دوران ساسانیان از مکانهای مذهبی و آیینی ساکنان آن منطقه بوده و به مانند غار باباجابر و نیاسر مراسمی در آن جا انجام میشده است. از آن جا که اردشیر و شاپور اول روش وحدت مذهبی را میان مردم اجرا میکردند،

از این رو اردشیر برای محو اعتقادات گذشته مردم منطقه نیاسر، آتشکدهای بزرگ هم جوار غار نیاسر میسازد و شاپور هم دستور ساختن مجسمه اش را درون این غار میدهد. پژوهش باستان شناسی بیشتر در هر دو غار، مسئله را روشن خواهد ساخت.   

تصاویر غار شاپور

آشنایی درباره غار شاپور از غارهای تاریخی ایران

دهانه غار  شاپور طولی برابر با 30 متر و ارتفاعی برابر با 15 متر دارد

آشنایی درباره غار شاپور از غارهای تاریخی ایران

   

آشنایی درباره غار شاپور از غارهای تاریخی ایران

غار  شاپور قبل از دوران ساسانیان از مکانهای مذهبی و آیینی ساکنان آن منطقه بوده است

آشنایی درباره غار شاپور از غارهای تاریخی ایران

آشنایی درباره غار شاپور از غارهای تاریخی ایران

قبل از ورود به درون غار شاپور، در سمت چپ دخمهای قرار دارد که بخشی از آن دست ساخته است

آشنایی درباره غار شاپور از غارهای تاریخی ایران

آشنایی درباره غار شاپور از غارهای تاریخی ایران

حدود 10 متر بعد از ورودی غار شاپورر، مجسمه 7 متری شاپور اول ساسانی جلوه گری میکند

آشنایی درباره غار شاپور از غارهای تاریخی ایران

 

منبع : پارس ناز

ناصر بازدید : 59 پنجشنبه 27 خرداد 1395 زمان : 20:51 نظرات (0)

تعداد صفحات : 15

درباره ما
طراحی گرافیک رضاگراف - طراحی بنر - طراحی بروشور - طراحی کاتالوگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 58
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 2,474
  • بازدید سال : 13,640
  • بازدید کلی : 43,205